روزای خوبی نیست.

✗✗تسلیت قلب صبورم✗✗

♨از

روزای خوبی نیست.

ازما که گذشت ولی به دیگری موقتی بودنت راگوشزد کن

تا ازهمان اول فکری به حال جای خالیت کند.

همه من را با خنده های باصدا می شناسن

واین بالش بیچاره،با گریه های بی صدا !!!

دروغ می گفت........

دیگری را دوست می داشت...

بارها از او پرسیدم دوستم داری می گفت:آری

آخر از پای شکیبایی افتادم گفتم راستش را بگو هرچند هم که سخت باشد تو را خواهم بخشید...

آیا پای یکی دیگر در میان است؟

کمی چرب زبانی کرد و در آخر گفت: آری

گفتم تو سال ها به من دروغ گفتی این بار من به تو دروغ می گویم:

تورا هیچ وقت نخواهم بخشید..

 

تلـــخی ایـن روزهــایـم را ببـخشـیـد..

دیگــــر قنــدی در دلــــــــم آب نـمی شـــــود...



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت13:55---29 آذر 1391
هــرگــاه صـدای جـدیـدیـی سـلام مـی کنـد

تپــش قــلب مــی گیــرم!
مــن دیگــر کشـش خــدا حــافظــی نــدارم
مـــرا ببخـش
کــه جــوابــ ســلامــتــ را نــمی دهـــم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 27 / 9 / 1391برچسب:,ساعت 19:44 توسط ...✓سحر..☹♫|


مطالب پيشين
» تولدتون مبارک
» استایل سلنا از نظر ارایشی در مکان های مختلف...
» پست اخر
» روزای خوبی نیست.
» احساس مرا
» سپردمش
» جسارت
» قانون ادما
» دوست داشتم
» بی حس
» کدامیک
» برو
» لعنتی
» تسلیت
» زندگیم
» خیلی هم بد
» چرا؟؟
» محرم
» دلم میگیره
» خاطره
» میشود
» دیوار
» خوابم
» حرفهایی که بدهکارم
» برای من
» تکرار
» دلگیر
» خوابم
» تنها
» عبورت
» گارانتی
» فلانی
» بی کسی
» داستان عاشقانه
» فردا
» یه کم درد دل
» پافشاری
» خوبم
» بازیچه
» یاد
» حالم
» قاصدک
» ادم های بی وجود
» معادله
» جوی اب
» جنس ادم
» امتحان کردم
» نقاب
Design By : Ghaleb-Fa